Uspješna suradnja s Kauflandom

Razgovarali smo s Ivicom Bilićem, jednim od najvećih proizvođača rajčice u zemlji. Ispričao nam je svoj ne baš lagan put do uspjeha

Malo tko od nas ne jede rajčice i malo tko kada ih kupuje ne želi da su domaće, s naših polja. U moru uvezenog voća i povrća, imati na jelovniku ono hrvatsko s potpisom domaćeg daje sigurnost da jedemo “pravu” rajčicu, ukusniju i zdraviju od one iz, primjerice, Turske koja je njen najveći proizvođač. Ivica Bilić, vlasnik tvrtke Ruris, već 11 godina u svojim rodnim Bošnjacima pored Županje proizvodi beef i grapolo rajčice za domaće, ali i strano tržište.

”Sadnice rajčice sadimo u kocke kokosova vlakna. Biljka se nalazi na metar od zemlje i posađena je u kokosove jastučiće koji zamjenjuju zemlju i daju joj većinu potrebne hrane, a ostalo dobiva preko hranidbenih cjevčica u kapljicama. Uzeli smo najbolja rješenja iz dosadašnjih praksi uzgoja u staklenicima iz inozemstva”, objašnjava gospodin Bilić i dodaje kako godišnje proizvede oko 2000 tona rajčica, a većinu od toga isporuči trgovačkim lancima, najviše Kauflandu. Usporedbe radi, jedan od najvećih europskih proizvođača rajčica, talijanski konzorcij CR, godišnje proizvede 550.000 tona rajčice na površini od 7000 hektara, zapošljava 1300 radnika, a godišnji promet doseže cifru od 270 milijuna eura.

Ruris rajčice uzgaja na više od 3,5 hektara staklenika, a ove godine planira povećati proizvodnju za još jedan hektar uz sufinanciranje EU fondova.  Svoje mjesto na tržištu su, kažu, našli zahvaljujući i uspješnoj suradnji s Kauflandom.

 

Cijeli članak pročitajte OVDJE.